Avonn

Już teraz, w szybki i łatwy sposób, możesz otrzymać świetne promocje i zniżki na produkty Avon. Zostań konsultantką, a zaoszczędzisz nawet 40%, oprócz tego, zyskasz unikalne promocje i oferty specjalne, które mogą wynosić nawet -80%. Jako Avon konsultantka możesz wiele zaoszczędzić na zakupach ulubionych produktów, a oprócz tego zarobić na sprzedaży produktów innym osobom. Zarejestruj się, a otrzymasz pakiet startowy zupełnie za darmo. W jego skład wchodzą: pakiet katalogów, materiały dla konsultantek i upominek. Nie przegap tak prostej opcji dodatkowego zarobku, który może wynosić kilkaset złotych lub znacznie więcej i dołącz do Avon.

4 września 2013

Newsy i wyniki konkursu na design !

Hejj !
Wiem ,że długo nie pisałam ,ale byłam i jestem chora :c Takk.. niestety :/ Jak tylko wyzdrowieję posty będą częściej :) Oczywiście nie tak często jak w wakacje ,ale tak co 2, 3 dni :)

Do rzeczy.. Przepraszam ,że nie było wyników 1 września no ,ale niestety choroba mnie dopadła ;/
Dobra post nie będzie długi ,bo czuję się nie najlepiej jak wspomniałam ...

KONKURS WYGRYWA - marta kwaśniewska ! Brawooo.. 

Paa :*

1 komentarz:

  1. Gratulacje! I szybkiego powrotu do zdrowia! :) + Zapraszam do mnie: sadej-sadej.blogspot.com sadej-sadej.blogspot.com sadej-sadej.blogspot.com sadej-sadej.blogspot.com sadej-sadej.blogspot.com sadej-sadej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz i obserwacja to dla mnie WIELKA motywacja, dziękuję ♥
~ Weryfikacja obrazkowa wyłączona