Avonn

Już teraz, w szybki i łatwy sposób, możesz otrzymać świetne promocje i zniżki na produkty Avon. Zostań konsultantką, a zaoszczędzisz nawet 40%, oprócz tego, zyskasz unikalne promocje i oferty specjalne, które mogą wynosić nawet -80%. Jako Avon konsultantka możesz wiele zaoszczędzić na zakupach ulubionych produktów, a oprócz tego zarobić na sprzedaży produktów innym osobom. Zarejestruj się, a otrzymasz pakiet startowy zupełnie za darmo. W jego skład wchodzą: pakiet katalogów, materiały dla konsultantek i upominek. Nie przegap tak prostej opcji dodatkowego zarobku, który może wynosić kilkaset złotych lub znacznie więcej i dołącz do Avon.

26 listopada 2013

I ♥ Fall TAG





(zdjęcia na górze są z loveit.pl)

Hej ! 
Na prośbę 2 moich czytelniczek mam dla Was ''I ♥ Fall TAG,, czyli kocham jesień. Dziękuję Wam za pomysł ,bo tag bardzo mi się podoba -pytania. Przy okazji wiele się o mnie dowiecie. Mam nadzieję ,że Wam się spodoba.  Zapraszam do czytania :


1. Ulubiona szminka na jesień?

Ja osobiście nie używam szminek. Jedynie co to błyszczyki lub pomadki, ale też nie specjalnie dużo. Uważam ,że 12 lat to jeszcze nie czas na kosmetyki ,ale to wyłącznie moja opinia. Każdy ma inne zdanie. Moim ulubionymi produktami do ust są : Miyo Candy gloss, La creme, Isana, Nivea (naturalna).

Pomadki z Isany i Nivea świetnie się sprawdzają na popękane usta i ta z Isany świetnie pachnie lasem i ma delikatne drobinki ,które rozświetlają usta i optycznie je powiększają. Błyszczyki La creme i Miyo Candy gloss mają świetny i naturalny kolor ,który fajnie pasuję do większości osób. U mnie świetnie się sprawdzają, szczególnie do szkoły kiedy nie chcesz ,aby ten produkt nie był zbyt mocno podkreślony.





2. Ulubiony lakier do paznokci na jesień?
Moje ulub. lakiery to: Golden Rose seria Paris i Miss Sporty 
Świetne lakiery w ślicznych odcieniach. Nie używam ich do szkoły ,ale na jakieś okazję to zawsze. Dość długo się utrzymują i nie barwią płytki paznokcia.


3. Ulubiony napój na jesień?
Zdecydowanie moim ulubionym napojem jest kakao i herbata ,ale bardziej kakao. Ciepłe i dobre napoje, idealne na zimne wieczory spędzone przy kominku i dobrym filmie czy książce.





4. Ulubiona świeczka zapachowa na jesień?
Moją ulubioną świeczką jest Vanile. Świetnie pachnie oczywiście vanilią, idealna na jesień.




5. Ulubiony szalik lub akcesoria na jesień?


6. Gdybyś poszła na imprezę hallowenową, za co byś się przebrała?
Wydaję mi się ,że za dziewczynkę ducha czy coś w tym stylu :)


7. Jaki trend tej jesieni podoba Ci się najbardziej?
Zdecydowanie najbardziej podobają mi się parki w kolorze oliwki i bluzy w kolorze bordowym z fajnymi nadrukami. Spodnie pikowane z wysokim stanem i beanie.

8.Co najbardziej lubisz w jesieni?
Zdecydowanie to jakie są piękne lasy i parki w tej porze roku oczywiście wczesną jesienią i ,że jest taka fajna atmosfera wieczorami przy świecy i z kakaem przy filmie.

9.Czego nie lubisz w jesieni?
Kiedy późną jesienią ciągle pada deszcz. Robi się szubko ciemno i ponuro. Najczęściej jestem bardzo senna i zmęczona.

To tyle mam nadzieję ,że tag Wam się spodobał :)
Jakie macie pomysły na kolejne posty ?

14 komentarzy:

  1. Fajnie to wyszło :>
    LINKOWANIE u mnie:
    kajkams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kakałko, mmm! I jeszcze ta czapeczka - moje musthave


    zapraszam, nowy post - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też jestem senna w jesień ;/ I też nie używam szminek :)
    zapraszam : agadiar.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też lubię lakiery z Golden Rose ;D

    nikejla.blogspot.com <--------- nowa notka ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny post !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim ulubionych napojem jest moja kawa mleczna xd

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja w jesień najbardziej lubię pić herbatę z miodem i cytryną ;)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny tag :D
    http://pandusia5.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. mi też bardzo podobają się parki, najlepszy trend jesieni!

    http://mariemadeleinexo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Kakao jest z tego najlepsze ;D ogólem nie to bardzo nie lubię jesieni ;c
    aroxxr.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  11. Kakao *-*
    Switny post ! Obserwuje i licze na rewanz oraz nominuje Cie do Liebster Award ;*
    http://kissmeifyouwant.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz i obserwacja to dla mnie WIELKA motywacja, dziękuję ♥
~ Weryfikacja obrazkowa wyłączona