15 listopada 2013

Moje wspomnienia :)

Hejj ! :>
Dzisiaj mam dla Was post nietypowy ,ponieważ pokażę Wam kilka moich zdjęć z aparatu czy telefonu :)






Na wakacjach ^^ W trakcie lotu samolotem, widoki z balkonu i moje zdjęcie kiedy trzymałam małego krokodylka.



 Jesień raz wesoła, a raz ponura. Jak ten czas szybko płynie ...

Zdjęcia podczas nagrywania filmiku.

Zdjęcia z wycieczki szkolnej w górach.


Serduszko drewniane z blogiem ♥ Moja najlepsza pamiątka !


Babeczka z 12 urodzin. Była pyszna !


Moja kolacja ... Uwielbiam tosty ^-^ !



Mój ulubiony kwiatek stoi sobie na parapecie

Wylosowany blog z komentarzy -http://jakdwiekroplewody.blogspot.com
Tych zdjęć nie jest zbyt wiele ,ale też nie chciałabym ,żeby było ich zbyt dużo. Mam nadzieję ,że post się spodobał i skomentujecie. Jeśli jesteś tu 1 raz to zaobserwuj.

Zapraszam :
FACEBOOK 
ASK.FM 
Paa :*

28 komentarzy:

  1. te dwa pierwsze najladniejsze ♥
    + nowy blog
    http://jujuu-juju.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. super fotki:P pozdrowienia zapraszam :p
    http://oll-olciaa-blooog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten widok z samolotu <33

    Zapraszam: www.jeden-swiat-dwoch-dziewczyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mimo, że nietypowy to bardzo fajnie się oglądało. Zdjęcia świetne zwłaszcza te pierwsze ;D
    Zapraszam do mnie ;D
    http://livpily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, ja jeszcze nigdy nie leciałam samolotem

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej jak ci zazdroszczę ze leciałaś samolotem :)
    babeczka <3 jadłabym

    fabrykaszczesciaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia, szczególnie te z samolotu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia :)

    http://vogue-agata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne ♥ Zdjęcia to najlepsze pamiatki ;))

    niikablog.blogspot.com <------- nowa notka ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne :)

    http://myboooringlifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Z krokodylkiem musiało być ciekawie :D

    kajkams.logspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie zdjęcia. Szczególnie te dwa pierwsze.

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne zdjęcia!!! a ty jesteś ślicznaaaaa!!!
    świetny blog!!! dodajemy do obserwowanych i czekamy na kolejne posty!!!
    w wolnej chwili zapraszamy do nas ;) może też zaobserwujesz ;) ?
    buziaki!

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  14. ladne foty + możesz mi kliknąć w baner sheinside ;D?

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeju <33 śliczne widoki z samolotu - kochaaam <33
    super blog <3
    misiamisiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładdne fotki ;33


    sanderusbloguje

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałaś fajne wakacje :)
    Zapraszam do mnie http://izaibeatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Te dwa pierwsze zdjęcia są prześliczne *__* zakochałam się , serio <3
    dziękuje za design <3
    tala-talaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. 2 zdjęcie mnie urzekło <3 piękny blog ;)
    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. masz bardzo fajny wygląd bloga (jestem tu pierwszy raz) a 3 zdjęcie od góry - zazdroszczę wakacji

    obserwujemy?

    liveeinthemomentt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznego masz bloga! I zdjęcia z samolotu są cudne! Też leciałam samolotem, więc wiem jakie są wspaniałe widoki :)
    obserwuję ;)
    http://vogueswing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Trzy pierwsze zdjęcia są megaa *__*! Haah i jeszcze ta babeczka :3
    Pozdrawiam
    bybambus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwacja za obserwację.?
    http://eustachowoo.blogspot.com/

    PS: fajny ten blog. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne widoki :)


    carlyyyy-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny ten basen:)
    OBSERWUJE i zapraszam na mój blog:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne zdjęcia z samolotu :D

    http://melancholii-smak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz i obserwacja to dla mnie WIELKA motywacja, dziękuję ♥
~ Weryfikacja obrazkowa wyłączona