Avonn

Już teraz, w szybki i łatwy sposób, możesz otrzymać świetne promocje i zniżki na produkty Avon. Zostań konsultantką, a zaoszczędzisz nawet 40%, oprócz tego, zyskasz unikalne promocje i oferty specjalne, które mogą wynosić nawet -80%. Jako Avon konsultantka możesz wiele zaoszczędzić na zakupach ulubionych produktów, a oprócz tego zarobić na sprzedaży produktów innym osobom. Zarejestruj się, a otrzymasz pakiet startowy zupełnie za darmo. W jego skład wchodzą: pakiet katalogów, materiały dla konsultantek i upominek. Nie przegap tak prostej opcji dodatkowego zarobku, który może wynosić kilkaset złotych lub znacznie więcej i dołącz do Avon.

16 kwietnia 2014

CO U OLIWII ? - KOSZYKÓWKA | SZKOŁA | ŚWIĘTA


Heijj !   
Ostatnio miałam bardzo dużo na głowie. Przez zawody w koszykówkę o, których wspominałam Wam w 100 postach :D. W jednym tygodniu nie byłam w szkole dwa razy, a z tego jeszcze treningi po szkole.

Nawet nie wiecie jak bardzo jestem szczęśliwa! Doszliśmy do finałów wojewódzkich, które mają się odbyć za dwa tygodnie. Na ten moment czekaliśmy przez trzy-cztery lata. (bo tyle trwa nasza przygoda z koszykówką). Moja zaczęła się trochę wcześniej od dziewczyn z drużyny, ponieważ od dzieciństwa uwielbiałam grać w kosza. Sprawiało mi to wielką przyjemność. Nawet pewnego dnia w trzeciej klasie jeden pan zauważył moją dobrą celność i grę podczas w-f w trzeciej klasie i zaproponował mi grę w turnieju szóstych klas i gimnazjum. Co dla mnie było niezwykłym zaskoczeniem i pamiętam to do dziś. Strasznie mnie to zmotywowało do dalszej gry. Najlepsze było to, że naszą wychowawczynią w czwartej klasie okazała się pani, która prowadziła treningi w kosza i była w-fistką! Dzięki temu również inne koleżanki z mojej klasy zaraziły się tą pasją.

< ps. przepraszam za ''niepasujące skarpetki'' jakby ktoś miał ochotę zwrócić na to uwagę, haha :) >

Ostatni mecz w półfinałach wojewódzkich był najbardziej ekscytujący. Dzięki temu, że najpierw przegrywałyśmy dobrymi ośmioma czy dziesięcioma punktami. W ostatniej kwarcie udało nam się wygrać 35-28! Stres był wielki, ale najważniejsze było to, że jesteśmy w finale. Drugi mecz poszedł nam zdecydowanie gorzej. Przegrałyśmy i to sporo. Na szczęście nie decydował tak bardzo o finale, bo i tak do niego przeszłyśmy. Muszę przyznać, że Gorzów z którym grałyśmy był bardzo dobry i ciężko było go pokonać. Tym bardziej, że wszystkie miały spokojnie 170 cm ,a ja mam zaledwie 165 cm, a jestem drugą z najwyższych dziewczyn w drużynie. Niby były profesjonalne, ale najbardziej mnie raziło kiedy w ostatnich minutach udało nam się trafić one po prostu zaczęły na nas gwizdać co było nie fajne.


Już nie dawno wróciłam ze szkoły i już mamy wolne. Ja akurat do szkoły wracam dopiero w środę dlatego myślę, że pojawi się sporo nowych zdjęć i kilka postów tematycznych o świętach wielkanocnych. Po jutrze szykuję dla Was kilka tematów świątecznych, ale tak na prawdę na razie wymyśliłam tylko dwa posty. A mam zamiar zrobić przynajmniej cztery i dodatkowo ten poświąteczny :). 
A może Wy macie jakiś pomysł ? 



36 komentarzy:

  1. Ładna stylizacja :) Możesz zrobić post na temat koszyczka wielkanocnego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam zamiar zająć się robieniem smash book'a. Ładne foty :)

    natty-and-natty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam siatkówkę i także za 2 tygodnie mamy półfinały :)


    Krejzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne ciuszki! :)

    http://natalla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. jezu jesteś śliczna ;o cudny blog ! zostaję tutaj : D
    http://we-wake-up-the-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia w finałowych rozgrywkach !!!!
    dailyilona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ładny uśmiech, obserwuję <3
    pugix.blogspot.com <--------

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna jesteś . Fajnie piszesz ;)
    Zapraszam http://aleksandrabloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne zdjęcia ;)
    http://wenu-wenu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Oo, no to gratuluję Wam :* Ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. gratulacje,to duże osiągniecie! :)
    śliczne zdjecia,bardzo mi się podobają

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. te boty za mną chodzą, są cudowne. A! I gratuluje!

    http://dianaashe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniały post <3 Śliczne zdjęcia *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluje sukcesów w koszykówce, też bardzo lubię w nią grać, ale swoich sił mogę użyć tylko na w-f :((
    Nie dziwie się , że przegrałyście jak tamte miały 170 cm ... Ale dla mnie i tak jesteś wielka Oliwio <3
    Obserwuje Cię ,ponieważ chcę być na bieżąco. Jeśli spodoba Ci się mój Blog było by mi bardzo miło jag byś również mnie zaobserwowała :)
    ---------
    Zapraszam Cię do siebie
    itstaliaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. super wyglądasz :)
    uwielbiam takie połączenia
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie i ciekawie piszesz. Na pewno będę czytać Cię częściej, ja nie przepadam jakoś bardzo za koszykówką no ale cóż. Ładne zdjęcia. Też w październiku kończę 13 lat ;DD. Co powiesz na obs/obs?
    http://najla-beauty-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaka ładna ;)


    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowna, słodka <3

    zaobserwuję i zapraszam do mnie i też czekam za zaobserwowanie :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Kocham koszykówkę c: Na zawodach, często dziewczyny są wredne.. jestem rozgrywającą i rzadko obchodzi się bez siniaków na plecach.. ale co zrobić ;p
    http://kolooorowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. ładne zdjęcia :)

    http://old-fear.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię grać w kosza. :)

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. super zdjęcia są bardzo piękne szkoda tylko ze tak mało , wyszłaś na ich bardzo naturalnie gratuluję dojścia do finału
    ZAPRASZAM
    http://cukki-cukkii.blogspot.com/
    OBSERWUJEMY?? DAJ ZNAC U MNIE

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczne zdjęcia! *.* :O

    ♥ellie-elliee.blogspot.com♥
    +obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję sukcesów. W moim mieście również dziewczyny dostały się do wojewódzkich niedowno w zawoadach, kto wie może się spotkacie. :)
    Zapraszam do mnie, jeśli spodoba Ci się mój blog możesz zaobserwować, a z pewnością się odwdzięczę.
    pinkk-rainbow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne zdjęcia :D
    Pozdrawiam i zapraszam do wspólnej obserwacji, Nabil ;)

    http://www.nabilunity.com/
    https://www.facebook.com/NabilUnity

    OdpowiedzUsuń
  26. Super zdjęcia szkoła super że wolne a święta nareście uwielbiam je
    Zapraszam do mnie gdzie u mnie świeżo dodany post o świętach
    http://world-of-oblivioon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Wesołych Świąt i gratki za sukcesy w koszykówce.
    natalierosalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja nie gram w koszykówkę, ale myślę że to fajny sport i powodzenia w nim!
    Świetne te zdjęcia, to nic, że skarpetki nie pasują ;)
    Obserwuję i zapraszam do mnie!
    olllie-blog.blogspot.com
    PS. Też mam na imię Oliwia :) Oliwie górą!

    OdpowiedzUsuń
  29. jej, fajnie ze masz taką pasje :))

    zapraszam do mnie, mam nadzieje ze ci sie spodoba i zaobserwujesz :)

    syyylwia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję dojścia do finałów wojewódzkich! :3
    Piękne zdjęcia ;)

    Pozdrawiam <3
    Mój blog [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  31. jejku jaka ty piękna ♥
    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  32. wydaje mi się,że grałaś z drużyną z mojej szkoły ale nie jestem pewna hehe :))
    super buty,bardzo mi się podobają ^^ wydaje mi się,że mają lekko ''grubą'' podeszwę dzięki której byłabym w końcu wyższa :D
    misiamisiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Not o powodzenia w dalszej czesci zawodów :)
    Napisałam maila do ciebie
    sprawdz skrzynke :)
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajny Post :) Troche inne niz do tej pory czytalam ! Bardzo podoba mi sie design strony i sliczna *.*

    + Zapraszam : http://ronja-emily-mary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. cudowne zdjęcia. Ślicznie ci w tych ubraniach i takiej fryzurze.Ja również mam pasję i trenuje z całą moją klasa w unihokej, taka pasja to świetna sprawa <3

    http://sumcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz i obserwacja to dla mnie WIELKA motywacja, dziękuję ♥
~ Weryfikacja obrazkowa wyłączona