Avonn

Już teraz, w szybki i łatwy sposób, możesz otrzymać świetne promocje i zniżki na produkty Avon. Zostań konsultantką, a zaoszczędzisz nawet 40%, oprócz tego, zyskasz unikalne promocje i oferty specjalne, które mogą wynosić nawet -80%. Jako Avon konsultantka możesz wiele zaoszczędzić na zakupach ulubionych produktów, a oprócz tego zarobić na sprzedaży produktów innym osobom. Zarejestruj się, a otrzymasz pakiet startowy zupełnie za darmo. W jego skład wchodzą: pakiet katalogów, materiały dla konsultantek i upominek. Nie przegap tak prostej opcji dodatkowego zarobku, który może wynosić kilkaset złotych lub znacznie więcej i dołącz do Avon.

26 września 2015

AUTUMN


Mimo, że nie przepadam ogólnie za jesienią, to jej klimat jest cudowny. Uwielbiam siedzieć pod kocem z litrem kakaa, oglądając ulubiony serial, albo czytając książkę. Tego nic nie jest w stanie zastąpić. Nawet wylegiwanie się na plaży z ulubionym koktajlem. Jesień ma wady i zalety, ale to jak z każdą porą roku. Uwielbiam szczególnie tą wczesną, kiedy pojawiają się kolorowe liście, a słońce jeszcze świeci. Ta późna jesień jest o wiele gorsza, deszcze i ciemne chmury sprawiają, że wszystko wokół nas staje się ponure, a my marzymy tylko o grubych swetrach i kocach. Może też dlatego ta pora roku jest tak wyjątkowa. Jak na razie staram się myśleć pozytywnie, a jeśli wy macie z tym problem to odsyłam do poprzedniego postu, który trochę skłania do refleksji.

Koszula: KLIK
(Jeśli klikłaś to koniecznie daj znać w komentarzu)

Koszula: KLIK
(Jeśli klikłaś to koniecznie daj znać w komentarzu)

19 komentarzy:

  1. Uwielbiam jesień ♥ Bardzo ładny outfit i zdjęcia :)
    Ps: Klikłam :D

    http://ilyfuhull.blogspot.cz/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia i koszula ♥ (poklikana) ja też lubię klimat jesieni, tylko ostatnio nie mam czasu, na takie spokojne wieczory ; 3

    Sometimes my-klik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zdjęcia :) Świetna koszula!
    Martha Blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna koszula
    oczywiście po klikałam 21.99 $
    zapraszam dopiero zaczynam


    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. perfect:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale prześlicznie *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bardzo lubię jesień, szczególnie, że teraz zaskakuje nas bardzo słoneczną pogodą! Kocham zawinąć się w cieplutki kocyk z kubkiem gorącej herbaty i na spokojnie przemyśleć sobie parę spraw. Oczywiście kliknęłam, wyglądasz pięknie :*

    Zapraszam na nowy post
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia! Obserwuję :)

    http://majka-bloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super post! Ładna koszula!
    Kliknęłam,
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń
  10. Też jakoś szczególnie nie przepadam za jesienią, ale ma swoje uroki :)

    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Boskie zdjęcia ! :)
    Ja bardzo lubię jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super post, zdjęcia super wyszły, kliknełam ładna ta kosula pozdrawiam:)


    Blog - click ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja bardzo się cieszę, że mamy już jesień.. Niestety fakt, że potem jest zima, trochę mnie boli.
    Siedzenie pod ciepłym kocem i czytanie książek jest świetne, masz racje!

    Zapraszam
    http://aaleksm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna, prosta stylizacja :D
    Myślę że większość z as kocha piękną, złotą jesień :)
    Chciałabym wrócić do podstawówki, kiedy był jeszcze ten wolny czas i mało nauki, teraz nie jestem w stanie przez nadmiar nauki poczytać sobie jakąś ciekawą książkę :/
    Pozdrawiam cieplutko!
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja uwielbiam właśnie tak siedzieć z gorącą herbatą z sokiem malinowym i miodem :) Kliknęłam. Koszula z CHOIES ;)

    Poklikasz w linki W TYM POŚCIE? Z góry dziękuję :)
    Nowy Post!- Klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajna stylizacja:) Genialna koszula, świetne zdjęcia:)
    http://modishnessblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Mega fotki :o
    Jakiego aparatu używasz, do robienia zdjęć ? ;)
    Zapraszam: http://nikaaswag.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz i obserwacja to dla mnie WIELKA motywacja, dziękuję ♥
~ Weryfikacja obrazkowa wyłączona