Avonn

Już teraz, w szybki i łatwy sposób, możesz otrzymać świetne promocje i zniżki na produkty Avon. Zostań konsultantką, a zaoszczędzisz nawet 40%, oprócz tego, zyskasz unikalne promocje i oferty specjalne, które mogą wynosić nawet -80%. Jako Avon konsultantka możesz wiele zaoszczędzić na zakupach ulubionych produktów, a oprócz tego zarobić na sprzedaży produktów innym osobom. Zarejestruj się, a otrzymasz pakiet startowy zupełnie za darmo. W jego skład wchodzą: pakiet katalogów, materiały dla konsultantek i upominek. Nie przegap tak prostej opcji dodatkowego zarobku, który może wynosić kilkaset złotych lub znacznie więcej i dołącz do Avon.

12 grudnia 2016

Christmas month



Hejka!
Wracam do Was po długiej, długiej przerwie. Bardzo się stęskniłam za pisaniem, nawet jeśli ostatnio pojawiały się posty, to i tak tekst był znikomy, albo w ogóle go nie było. Teraz zamierzam przysiąść na chwilę z kubkiem gorącej herbaty i trochę popisać. Nie wiem jak Wy, ale ja w tym roku bardzo odczułam klimat świąt, już nawet tak bardzo przestały mnie razić, w kółko puszczane, reklamy świąteczne. Nawet postanowiłam udekorować swój pokój, aby stworzyć bardziej świąteczny klimat. Nie mogę się doczekać świąt, które zbliżają się wielkimi krokami. Planuję bardziej zająć się blogiem, możecie sie spodziewać posta o stylizacjach sylwestrowych. A na początek zapraszam Was do obejrzenia zdjęć i zaglądania w linki na dole, jeśli coś wam się spodobało. Muszę przyznać, że to jedne z lepszych produktów jakie do tej pory dostałam, są świetnej jakości i bardzo ładnie leżą, oprócz tego są w świetnych cenach. 


bluza: KLIK
spodnie: KLIK

5 komentarzy:

  1. Śliczne stylizacje, pokliłam !
    Ale najlepsza to chyba ta czerwona bluza serio<3
    Pozdrawiam
    zazustreet.blogspot.com
    KONKURS ŚWIĄTECZNY

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie ciekawe masz spodnie na sobie :D

    rilseee.blogsot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. czarna bluza cudna ;)
    po klikane
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na posty, a rzeczy świetne :D

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz i obserwacja to dla mnie WIELKA motywacja, dziękuję ♥
~ Weryfikacja obrazkowa wyłączona