Avonn

Już teraz, w szybki i łatwy sposób, możesz otrzymać świetne promocje i zniżki na produkty Avon. Zostań konsultantką, a zaoszczędzisz nawet 40%, oprócz tego, zyskasz unikalne promocje i oferty specjalne, które mogą wynosić nawet -80%. Jako Avon konsultantka możesz wiele zaoszczędzić na zakupach ulubionych produktów, a oprócz tego zarobić na sprzedaży produktów innym osobom. Zarejestruj się, a otrzymasz pakiet startowy zupełnie za darmo. W jego skład wchodzą: pakiet katalogów, materiały dla konsultantek i upominek. Nie przegap tak prostej opcji dodatkowego zarobku, który może wynosić kilkaset złotych lub znacznie więcej i dołącz do Avon.

9 lutego 2017

SUNNY

 top - KLIK | kurtka - bershka

Dzisiejszy dzień był bardzo słoneczny, wyjątkowo jak na tą porę roku. Dlatego udało mi się zrobić pare zdjęć, które są nie najlepszej jakości, ale niedługo możecie się spodziewać nowej dawki zdjęć z świetną jakością i chyba pierwszy raz pojawi się tutaj post o tematyce kosmetycznej, dlatego obserwujcie, żeby niczego nie przegapić! Z racji tego, że mam teraz ferie to staram się dużo robić, mimo że na początku ferii przywitała mnie choroba. Przeczytałam sporo książek, na co w czasie szkoły nie mam nigdy czasu, przy okazji mogę Wam polecić "[delirium]", jest świetna. Oprócz tego wciągnęłam się w wir diety i ćwiczeń. Jestem bardzo zadowolona z dotychczasowych efektów. Nawet jeśli jeszcze zewnętrznie nie widać takiej przemiany to muszę przyznać, że czuję się o wiele lepiej, rezygnując z czekolady i wszystkich fast foodów czuję się zdrowsza i silniejsza. Regularnie na siłowni ćwiczę już od grudnia, ale dietę dopiero zaczęłam od rozpoczęcia ferii. Na początku nie mogłam się przyzwyczaić do ważenia wszystkiego i wymierzania kalorii, ale teraz to już dla mnie codzienność. Kalorie liczę przede wszystkim po to, żeby dieta była zdrowa i powoli, stopniowo odejmować kalorie. Trzymajcie za mnie kciuki, tym bardziej, że planów na wakacje już mam mnóstwo, na pewno nie zabraknie w tym roku turkusowej, pięknej wody, palm i owoców morza. A Wy macie już jakieś plany?


blogi z poprzedniego postu:
klik | klik | klik | klik

8 komentarzy:

  1. oj życzę powodzenia z zdrowym odżywianiem <3 Ja też już od jakiegoś roku nie jem dużo słodyczy i staram się nie jeść białego chleba i fast foodów też nie jem chipsów od 2.5 roku.
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia na słowni i w diecie <3 Masz prześliczne włosy :o

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna! i te włosy! :)
    ZAPRASZAM DO MNIE:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  4. Także przeczytałam duuzo książek! ^^

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam identyczną kurteczke :)
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. In the year of 2017. People around me suddenly begin to hang out with knee length lace dress.I'm feeling curious and suspicion at the moment:"Is this a thing now?"And here's my thoughts after research and the dress that I bought.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie masz piękne włosy!! Bardzo fajny blog obserwuję oraz pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz i obserwacja to dla mnie WIELKA motywacja, dziękuję ♥
~ Weryfikacja obrazkowa wyłączona