Dzisiaj będzie trochę o moich ulubionych filmach ,ponieważ jestem kinomanką :D no i trochę ich jest.
Zapraszam do głównej części postu :
TOP 10 'MOJE ULUBIONE FILMY' ♥
10 miejsce - 'Lol'
Dlaczego jest w pierwszej dziesiątce - Bardzo fajny film, w niektórych momentach troszeczkę smutny ,ale w większości bardzo zabawny :D. Film przedstawia życie nastolatki ,która nie radzi sobie z życiem. Natomiast po pewnym czasie zakochuję się w przyjacielu ,który również ją kocha i są razem. Niezbyt zaskakujące ,ale i tak bardzo mi się podoba scenariusz i nie tylko. :) Polecam
9 miejsce - 'Avatar'
Dlaczego znalazł się w pierwszej dziesiątce - Oczywiście większość osób zna ten film ,ale tak musiałam go tu umieścić ,bo efekty specjalne są naprawdę genialne, a w 3D ten film ogląda się znakomicie. Scenariusz bardzo ciekawy i intrygujący. Grafika i efekty widać ,że 21 wieku XD nie to co w niektórych filmach np. przyrodniczych gdzie grafika i te wszystkie akcję powinny być lepiej zrobione ,dobra bo poszłam w inny temat :D Naprwdę ,jeżeli nie oglądałeś <chociaż wątpię> oglądnij ,bo jest warty twojej uwagi :)
miejsce 8 - 'Ted'
Dlaczego znalazł się w pierwszej dziesiątce - Jeżeli oglądaliście to pewnie wiecie jaki jest zabawny :D Bardzo fajny film ,a dokładnie komedia na jakiś wieczór z przyjaciółkami czy coś tego typu ,bo naprawdę można się uśmiać :D No co tu jeszcze powiedzieć genialny film warty uwagi :)
miejsce 7 - 'Kac Vegas 1,2,3'
Dlaczego znalazł się w pierwszej dziesiątce -Świetny film pełen różnych ciekawych scen ,a obsada jest świetna radzę wam żebyście zaczęli od 1 części potem się lepiej ogląda. Wielka szkoda ,że 3 była ostatnią częścią ,bo chętnie bym oglądnęła kilka innych jeszcze. Polecam !
miejsce 6 - 'Agent XXL'
Dlaczego znalazł się w pierwszej dziesiątce -Znakomity film bardzo zabawny, jak zauważyliście pewnie wszystkie te filmy które wymieniam to komedie :D Bardzo lubię oglądać komedie zawsze poprawiają humor. Świetna komedia oglądnijcie 1 i 2 Bo obie są genialne :> Polecam !
miejsce 5 - 'Spadaj Tato'
Dlaczego znalazł się w pierwszej dziesiątce - Bardzo zabawny film. Jest o tacie który przez całe życie nabijał się z syna z powodu nadwagi ,a potem ten syn stał się bogaty i sławny ,a w główie miał kalkulator <nie dosłownie> ,a ojciec oczywiście bez grosza z rachunkami zgłosił się do syna jak zareagował jak go zobaczył tego dowiecie się kiedy go obejżycie .. :) Polecam mimo pozoru bardzo zabawny w niektórych momętach :D
miejsce 4 - 'Harry Potter' 1-8
miejsce 4 - 'Harry Potter' 1-8
Dlaczego znalazł się w pierwszej dziesiątce - Mimo iż to nie jest komedia :D To i tak uwielbiam całą serię Harrego świetny film przygodowy sceny świetne i scenariusz również genialny ,a aktorzy poradzili sobię świetnie z rolami. Genialny Polecam ! :)
miejsce 3 - 'Przyjaciel do końca świata'
Dlaczego znalazł się w pierwszej dziesiątce -Świetna komedia, Bardzo wesoły film ,świetny scenariusz aktorzy bardzo skupieni na roli znakomity. Bardzo Polecam ! Warty obejrzenia :)
miejsce 1 - 'Ósmoklasiści nie płaczą'
Dlaczego jest od niedawna moim ulubionym? - Ostrzegam wielki wyciskacz łez :D Piękny film. Warty uwagi zapraszam obejrzenia zdecydowanie ^^ <33
To tylę naprawdę napracowałam się nad tym postem mam nadzieję ,że wam się spodobał :)
Paa :*
Z tych filmów oglądałam tylko LOL i Harrego Pottera :)
OdpowiedzUsuńsą to moje jedne z ulubionych filmów <3
Avatar, też uwielbiam, efekty naprawdę super : > Widzę, że ogólnie to gustujesz w komediach :P Co do Kac Vegas to chyba najlepsza jest pierwsza częśc, ale druga i trzecia też fajne. Oglądałam jeszcze Agenta XXL i Harrego Potera, resztę spróbuję obejrzeć w najbliższym czasie, bo po opisie wynika, że też są spoko :) Trochę się rozpisałam, hehe, ale ja już tak mam XD
OdpowiedzUsuńPrzyjaciel do końca świata <3 Film mistrzostwo. :D
OdpowiedzUsuńZapraszam na mojego bloga z fryzurami :)
mojswiatfryzur.blogspot.com
Fajny blog:)
OdpowiedzUsuńdziękuje za odwiedziny:)
pytałaś o obserwacje za obserwację więc ja już:) teraz Twoja kolej.
http://magdelaj.blogspot.com/
niestety nie oglądałam żadnych z tych filmów ;/
OdpowiedzUsuńobserwujemy? :D
www.kolorowa--szachownica.blogspot.com
Możemu obserwować, ja już. )
OdpowiedzUsuńBardzo fajny blog!
OdpowiedzUsuńCiekawy post!
Ja osobiście uwielbiam Lol <3
thecoolmint.blogspot.com
Spoko, to mój blog:
OdpowiedzUsuńhttp://eustachowoo.blogspot.com/
ja własnie wczoraj oglądnęłam lol'a i stwierdzam, że ten film jest naj naj naj najlepszy! <3
OdpowiedzUsuńzapraszam! ja już obserwuję, czekam na ciebie! :3
gosiaczeg-blog.blogspot.com
Z tych filmów tylko widziałam : LOL ,Avatar,Kac Vegas,Harry Potter. Super filmy.
OdpowiedzUsuńPewnie ,że możemy obserwować. Ja już. ;D
http://neverstopdreamingandnevergiveup.blogspot.com/
Też kocham Harrego pottera <3
OdpowiedzUsuńZapraszam do mnie:
http://musicismylife-onedirection.blogspot.com/
Oglądałam LOL, Awatar , Ted. Boskie filmy. ;D Ten trzeci najśmiesznijeszy . ^^
OdpowiedzUsuńfajny blog, podoba mi się. Obserwuję ;33 . Zaobserwujesz ?? ;D
http://skejcikziom.blogspot.com/
Tylko ja zauwazylam ze nie ma 2 miejsca ?? xD Fajny Post
OdpowiedzUsuńPOTTERHEAD !!! AVADA BITCHES xD
+ Zapraszam : http://ronja-emily-mary.blogspot.be/